Instytut Kultury, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
oraz Uniwersytet Gdański
Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa, Wydział Nauk Społecznych
zapraszają do udziału w konferencji pt.
FACEBOOK – LUSTRO MEDIÓW,
która odbędzie się 12 czerwca 2015 r. w Gdańsku.
Celem konferencji jest wymiana poglądów oraz prezentacja wyników badań dotyczących fenomenu medialnego, za jaki w ostatnich latach uznaje się portal społecznościowy Facebook.
Tematyka konferencji:
- Facebook – medium spotkań (wymiar socjologiczny i psychologiczny);
- Facebook a media publiczne;
- Facebook w kulturze;
- Facebook – medium marketingu;
- Facebook – medium nowej komunikacji;
- Facebook – sprawca schyłku tzw. starych mediów;
- Media na Facebooku – paradoks kanibalizacji?;
- Rynkowe konsekwencje obecności Facebooka;
- Facebook – czy każdy może być dziennikarzem?;
- Facebook – czyli koniec dziennikarstwa. Gdy amator wygrywa z profesjonalistą;
- Facebook – zarządzanie nowym medium;
- Facebook – a wykluczenie cyfrowe;
- Facebook – dylematy etyczne i prawne;
- Przyszłość Facebooka – moda, trend czy medialna rzeczywistość.
Zgłoszenia wraz z abstraktami można nadsyłać do 30 maja 2015 r.
Pełne uczestnictwo w konferencji kosztuje 600 zł (obejmuje – udział w konferencji, imprezach towarzyszących, publikację, certyfikat udziału w konferencji). Koszt dla doktorantów: 300 zł. Koszt uczestnictwa bez publikacji: 400 zł. Publikacja bez uczestnictwa w konferencji: 400 zł. Obserwacja konferencji – wstęp bezpłatny w ramach wolnych miejsc.
Zobacz
Strona konferencji
Redakcja strony