Codzienność jako wyzwanie edukacyjne

Uniwersytet Wrocławski ‐ Instytut Pedagogiki, Zakład Pedagogiki Ogólnej
Oddział Wrocławski Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego

zapraszają do udziału w konferencji pt.

Codzienność jako wyzwanie edukacyjne,

która odbędzie się 26 listopada 2015 r. we Wrocławiu.

Celem konferencji jest stworzenie platformy naukowej wymiany poglądów, myśli, doświadczeń, wyników badań  oraz praktycznych rozwiązań.

Organizatorzy pragną wspólnie poszukać odpowiedzi na dwa podstawowe problemy: jak codzienność zmienia/modyfikuje edukację oraz jak edukacja zmienia/modyfikuje codzienność? Jeśli przyjmiemy,  że jednym z podstawowych celów edukacji jest wspieranie rozwoju jednostki, to codzienność może być okazją do uczenia się i podejmowania konstruktywnych, satysfakcjonujących działań, sposobnością  do realizacji ambitnych celów i marzeń. Może jednak codzienność  także ograniczać, rozczarowywać, spychać na margines lub wykluczać.

Przykładowe obszary problemowe konferencji „Codzienność jako wyzwanie edukacyjne”:

  1. Codzienność ucznia/studenta/doktoranta/;

  2. Codzienność nauczyciela/wychowawcy/ tutora/mentora;

  3. Edukacja wobec szans i zagrożeń codzienności;

  4. Etyczne i moralne wymiary codzienności edukacyjnej.

Opłaty konferencyjne:

  • 280 PLN (uczestnik ‐ udział aktywny);
  • 200 PLN (studenci i doktoranci ‐ udział aktywny);
  • 100 PLN (udział bierny);

Zobacz
Zaproszenie na konferencję

Pin It

Komentowanie zakończone.