Marketing internetowy: Konkurs na najlepszą pracę dyplomową

Interesuje Cię marketing internetowy? Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie zapraszają do udziału w piątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami są uczestnictwo w studiach podyplomowych SGH oraz płatne praktyki zawodowe.

Konkurs jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od ponad 7 lat. Jednym z podstawowych elementów tych poczynań jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ – oficjalnego systemu certyfikacji kompetencji digital marketingu w Polsce prowadzonego przez IAB Polska. Celem konkursu jest skierowanie uwagi studentów na marketing internetowy oraz promocja internetu jako medium reklamowego.

Uczestnictwo

Konkurs skierowany jest do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych. Do udziału w konkursie dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie oraz inżynierskie z zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 01 stycznia 2012 r. do 15 stycznia 2017 r . Przesłane prace oceniać będzie Jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy DIMAQ.

Termin

Zgłoszenia pracy należy dokonać do 23 stycznia 2017 r.

Nagrody

Przyznawane są nagrody:

  • Najlepsza praca dyplomowa (magisterska): bezpłatne uczestnictwo w Studiach Podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie  oraz płatne praktyki u jednego z Partnerów Konkursu;
  • Wyróżnione prace licencjackie i inżynierskie: płatne praktyki zawodowe u jednego z Partnerów Konkursu.

Harmonogram konkursu

18.12.2016 – 23.01.2017 – Zbieranie prac
24.01.2017 – 30.01.2017 – I etap – wybór 20 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)
31.01.2017 – 20.02.2017 – II etap – ocena prac magisterskich wyłonionych w I etapie Konkursu
21.02.2017 – 24.02.2017 – wybór zwycięzcy konkursu – autora najlepszej pracy magisterskiej
01.03.2017 – Ogłoszenie wyników

Organizator

Organizatorem konkursu jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.

Zgłoszenie

Ogłoszenie o konkursie

Pin It

Komentowanie zakończone.