Facebook – lustro mediów

Uniwersytet Jagielloński
Instytut Kultury, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
oraz Uniwersytet Gdański
Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa, Wydział Nauk Społecznych

zapraszają do udziału w konferencji pt.

FACEBOOK – LUSTRO MEDIÓW,

która odbędzie się 12 czerwca 2015 r. w Gdańsku.

Celem konferencji jest wymiana poglądów oraz prezentacja wyników badań dotyczących fenomenu medialnego, za jaki w ostatnich latach uznaje się portal społecznościowy Facebook.

Tematyka konferencji:

  • Facebook – medium spotkań (wymiar socjologiczny i psychologiczny);
  • Facebook a media publiczne;
  • Facebook w kulturze;
  • Facebook – medium marketingu;
  • Facebook – medium nowej komunikacji;
  • Facebook – sprawca schyłku tzw. starych mediów;
  • Media na Facebooku – paradoks kanibalizacji?;
  • Rynkowe konsekwencje obecności Facebooka;
  • Facebook – czy każdy może być dziennikarzem?;
  • Facebook – czyli koniec dziennikarstwa. Gdy amator wygrywa z profesjonalistą;
  • Facebook – zarządzanie nowym medium;
  • Facebook – a wykluczenie cyfrowe;
  • Facebook – dylematy etyczne i prawne;
  • Przyszłość Facebooka – moda, trend czy medialna rzeczywistość.

Zgłoszenia wraz z abstraktami można nadsyłać do 30 maja 2015 r.

Pełne uczestnictwo w konferencji kosztuje 600 zł (obejmuje – udział w konferencji, imprezach towarzyszących, publikację, certyfikat udziału w konferencji). Koszt dla doktorantów: 300 zł. Koszt uczestnictwa bez publikacji: 400 zł. Publikacja bez uczestnictwa w konferencji: 400 zł. Obserwacja konferencji – wstęp bezpłatny w ramach wolnych miejsc.

Zobacz
Strona konferencji

Pin It

Komentowanie zakończone.